Oct
16
Vivenda, inimigo electoral
- POSTED BY Mundus IN Artículos periodísticos | Escritos | Política
A intervençom de Gabriel Rufián acadou unha insospeitada viralidade. Mas o que caracteriza a este deputado nom é precisamente ser original. Basta con botar mao da hemeroteca ou do diário de sessions para se decatar de que ERC com Rufián vai copiando. Antiguamente copiava moito de Errejón. Últimamente como este nom escreve em público, pois tem que botar mao de argumentos que vai atopando.
Líbreme dios! de dizer que me copiou, pois nom creo que os seus copistas estem ao tanto do que digo na radio, em prensa ou nas minhas redes sociais. Mas o certo é que o argumento do que botamos mao é um clamor nas ruas. E de aquí que eu mesmo botara mao também para soltar o meu um par de dias antes, quando enviei o artigo.
O principal problema de Sánchez nom é o PP, nem Vox, nem o resto do arco parlamentário. E fai tempo já que alguns o vimos dizindo. O seu principal problema é a política de vivenda. Da que nom fai, e que o vai botar á rua, pois em política nom sempre há umha correlaçom direita entre o que se fai e o resultado eleitoral. Mas às vezes…
O que sí é seguro é que cos datos na mao, arriscamos um abstencionismo brutal (que é, por certo, o que otorga nas enquisas o resultado das dereitas). Nom acontece co CIS e por isso está a arroxar um resultado ganhador ao PSOE. Mais é que o problema da vivenda vaise levar por diante a mobilización da esquerda.
Nótese tambem que á esquerda do PSOE estam em coma político, sem a menor capacidade de ofrecer umha alternativa; nem Sumar, nem Podemos, nem as forzas nacionalistas, que mesmo se estam melhor polo contexto, som incapazes de mudar o contexto (assi o BNG na Galiza, Bildu en Euskadi e nom digamos ERC em Catalunya).
En fim, sobre o tema do momento venho de escrever na Luzes. Acó tendes o enlace original